- Kunnen wij onze reservatie wijzigen?
Tot 7 dagen voor de dag van aankomst kunt u steeds uw reservatie wijzigen of kosteloos annuleren.
Indien u geboekt hebt via één van onze boekingpartners zoals Booking.com of Expedia, moet u hen steeds contacteren om wijzigingen door te geven.
- Kunnen we bij parkeren aan het hotel en moeten we deze reserveren?
We hebben een eigen parkeerplaats met een beperkt aantal plaatsen ( €15/dag). Deze kan niet vooraf gereserveerd worden, maar is afhankelijk van beschikbaarheid op het moment van aankomst.
Wij raden u aan om naar het hotel te rijden en uw bagage in het hotel af te geven. Als onze parkeerplaats niet meer beschikbaar is, laten onze hosts u zien waar de dichtstbijzijnde parkeerplaats is.
- Kunnen we vroeger inchecken of onze bagage reeds afzetten?
Inchecken is mogelijk vanaf 08.00 uur, maar de kamer is pas beschikbaar vanaf 15.00 uur. Als de kamer klaar is kunt u eerder inchecken. Tot de kamer beschikbaar is, kunt u de bagage bij de receptie stockeren.
- Kunnen we later uitchecken?
Late check out: gratis op aanvraag en mits beschikbaarheid tot 11u30. Vanaf 11u30 wordt er een toeslag van €75.00 aangerekend tot uiterlijk 15u00. Na 15u00 wordt een extra nacht aangerekend.
- Mogen we ons (klein) hondje meebrengen?
Hondjes welkom! ♡
Meld je viervoeter vooraf aan voor een toeslag van €50, inclusief ons Deluxe Dog Package voor een heerlijk verblijf.
- Hebben jullie twee enkele bedden of kunnen we nog een bed bijplaatsen?
Ons hotel is een romantisch Boutiquehotel en wij hebben dus heerlijke Queensize tweepersoonsbedden. Deze kunnen op aanvraag uit elkaar gezet worden.
Enkel bij onze Deluxe kamers en suite is het mogelijk om een extra bed bij te zetten. Dit uitsluitend op aanvraag. Wij rekenen hiervoor €75.00 aan.
- Mogen we bij jullie verblijven met onze pasgeboren baby?
Dit is uiteraard mogelijk!
Op aanvraag en beschikbaarheid voorzien wij een babybedje in de kamer ☽
Geen antwoord op uw vraag? Contacteer ons gerust!
Wij helpen graag ♡